Planul de actiune - nivelul de limba straina din companie De ce ar fi asa de problematic mitul “incepator/mediu/avansat” pentru o companie si mai ales pentru departamentul de Resurse umane?

Pentru ca acest mit aproximeaza cu 50-60% abilitatile lingvistice ale angajatilor.

Iar daca acestia sunt angajati cheie, costul platit de IMM-urile romanesti poate fi:
reprezentare slaba si credibilitate scazuta in fata partenerilor externi
inaccesibilitatea unor piete
costuri mai mari de productie
demotivarea angajatilor reprezentativi pentru companie
erori in operarea utilajelor
negocieri pierdute de achizitori sau agenti de vanzari

Adica pierderi de peste 1 milion Euro/an/companie pentru 51% dintre IMM-uri cf. raportului Comisiei Europene

Iata 4 avantaje ale Planului de actiune:

imagine excelenta si credibilitate fata de partenerii externi
castiguri semnificative in negocierile directe cu furnizorii/clientii externi
motivarea si cresterea leadershipului angajatilor
raport exact asupra nivelului din companie util la evaluari, promovari etc

 

Vreau raport gratuit


captcha